XJS 4.0 Convertible celebration 1995 uit de VS
Re: XJS 4.0 Convertible celebration 1995 uit de VS
Afstandsbediening doet het weer, nieuw batterijtje erin. Was alles maar zo simpel 
Mooi zo, Kees, dikke stap voorwaarts, dat kenteken.
Nou lekker prutsuh en touruh.
En leuk om de ouwen te lezen.
Nou lekker prutsuh en touruh.
En leuk om de ouwen te lezen.
Het alarm doet het goed, wat een geluid en melodie, puur Amerikaans, nog nooit gehoord zo. Heel de buurt kwam kijken :lol: . Kreeg het alarm niet meer uit
Afstandsbediening werkt niet meer, was van korte duur.
Met de sleutel lukte het niet, dus na een minuut of vijf weer op slot gedaan met de sleutel en het alarm stopte. Nu even uitzoeken hoe het alarm eraf gaat met de sleutel als dat al mogelijk is.
Afstandsbediening werkt niet meer, was van korte duur.
Met de sleutel lukte het niet, dus na een minuut of vijf weer op slot gedaan met de sleutel en het alarm stopte. Nu even uitzoeken hoe het alarm eraf gaat met de sleutel als dat al mogelijk is.
Alarm kan er ook af met de sleutel, gelukkig maar ik ga het hier op het forum niet vertellen natuurlijk
Nieuwe antenne is ook binnen en gemonteerd. En zo zijn we lekker bezig.
Nieuwe antenne is ook binnen en gemonteerd. En zo zijn we lekker bezig.
Vandaag maar eens een ritje gemaakt met de kap open. Wat rijdt dat toch fijn zo'n XJS Convertible. Had ik jaren eerder moeten kopen. Nu begrijp ik ook waarom ze steeds duurder worden.
Vandaag bij de "Jaguar dokter" in Zeeland geweest voor een algemene controle en onderhoudscheck van mijn XJS. Geen achterstallig of slecht onderhoud. Altijd originele onderdelen gebruikt en geen roest te bekennen. Wel wat dingetjes die nog gedaan moeten worden maar geen haast.
Airco is bijgevuld en doet het weer. Leklucht inlaatzijde opgespoord en gedicht en gasklep positie sensor opnieuw gekalibreerd en loopt nu weer met juiste toerental stationair.
De "dokter" gaf een 9½ als beoordeling voor de staat van de XJS. De waarde schatte hij zo'n €10.000,- hoger dan wat ik er tot nu toe aan kwijt ben, aanschaf en kosten. Al met al was mijn dag weer goed en kan met een gerust hart gaan genieten van mijn Jag.
Airco is bijgevuld en doet het weer. Leklucht inlaatzijde opgespoord en gedicht en gasklep positie sensor opnieuw gekalibreerd en loopt nu weer met juiste toerental stationair.
De "dokter" gaf een 9½ als beoordeling voor de staat van de XJS. De waarde schatte hij zo'n €10.000,- hoger dan wat ik er tot nu toe aan kwijt ben, aanschaf en kosten. Al met al was mijn dag weer goed en kan met een gerust hart gaan genieten van mijn Jag.
10 out of 10, Kees! Oh nee, 9,5.
10 is voor god, dus 10 out of 10 kannie.
Met een 9,5 als score moet het wel een ongelooflijke beauty zijn.
Met een 9,5 als score moet het wel een ongelooflijke beauty zijn.
Het gaat hier om het onderhoud en technische staat van de auto en geen spatje roest na 22 jaar.
Om een 9½ te krijgen voor totale beoordeling moet ik nog wel wat werk verzetten
Hij staat je goed Keesio!
Past wel bij je.
Past wel bij je.