Het is een mooi forum over klassieke auto's, maar er is ook nog zoiets als klassieke motoren en daar wil ik het ff over hebben. Zo heb ik een kostbare klassieke Norton, die ik kocht in 1966, weer verkocht in 1970 en terug vond in onderdelen in 2014.
Maar daar kom ik later nog wel op terug. Ik heb een andere klassieker gekocht:
Ik had er al zo een, maar deze kwam ik tegen op het internet en die kon ik niet laten gaan, dus nu heb ik er twee.
Deze is 30 jaar oud, heeft 12000 mijl gelopen en is helemaal origineel. Hij is vrij zeldzaam omdat er maar 3500 zijn gemaakt, hij is verassend snel en een feest om mee te rijden.
Hij heet Honda en officieel is het een VF750C, maar iedereen noemt hem Supermagna.
Nou moet er natuurlijk wel gereageerd worden.
Honda VF750C
Re: Het loopt niet storm hier.
Leuk! Al weer verhuisd? 
Nee, dat is de woning van de zoon van mijn zus. Hoi Marco!
Hoi Han. Keek gister toevallig Chasing classic cars en er werd een ''Flying Merkel'' geveild, oa. Een motor uit 1912. Zo'n oude motor leek me nog wel wat, gewoon een fiets met een motor er op. Ging helaas wel weg voor 180.000 dollar.
- jaapvanthoff
Ik heb vorige maand mijn Royal Enfield verkocht.
500 cc 1 cilnder.
Maar gemaakt voor de lengte van een Euopeaan in 1956 en of Indier van nu.
Beetje uit verhouding, 1,84 meter en 100 net min kg.
Ik voelde me net een vlaggetje aan mijn eigen motor als ik op de snelweg reed.
Op zolder staat een Dnepr met zijspan te wachten tot zijn baastje wat meer vrije tijd heeft.
In de schuur staat een Triumph Trophy, ja, die valt natuurlijk geheel buiten de doel groep.
(niet buiten de groep om BMW - RT te pesten...) Voor de rest alle lof over en voor dit forum!.
500 cc 1 cilnder.
Maar gemaakt voor de lengte van een Euopeaan in 1956 en of Indier van nu.
Beetje uit verhouding, 1,84 meter en 100 net min kg.
Ik voelde me net een vlaggetje aan mijn eigen motor als ik op de snelweg reed.
Op zolder staat een Dnepr met zijspan te wachten tot zijn baastje wat meer vrije tijd heeft.
In de schuur staat een Triumph Trophy, ja, die valt natuurlijk geheel buiten de doel groep.
(niet buiten de groep om BMW - RT te pesten...) Voor de rest alle lof over en voor dit forum!.
Helaas laten wij geen externe link naar afbeeldingen toe.. dit geeft vaak beveiligings- meldingen en problemen .. vooral omdat wij een veilig forum hebben achter https 
Afbeedlingen kunnnen gewoon geupload worden naar ons forum als bijlage
Mooie motor!
Afbeedlingen kunnnen gewoon geupload worden naar ons forum als bijlage
Mooie motor!
admin schreef: 26 mei 2018, 12:37 Helaas laten wij geen externe link naar afbeeldingen toe.. dit geeft vaak beveiligings- meldingen en problemen .. vooral omdat wij een veilig forum hebben achter https
Afbeedlingen kunnnen gewoon geupload worden naar ons forum als bijlage![]()
Mooie motor!
Ik heb een eigen webruimte voor foto's.
Die motor kocht ik in 1966, verkocht hem in 1970 en vond hem terug in 2014, in onderdelen. Hij lag al meer dan 40 jaar in kisten en dozen in een schuurtje. Heb hem met moeite kunnen kopen en heb hem gerestaureerd.