'78er XJ series II, een van de laatsten
Re: '78er XJ series II, een van de laatsten
Bertus, je dak is aan het zakken.
Tsja, was al bang dat ik verkeerd zou gokken, maar je moet risico's durven nemen in het leven, niet?
-
Hebbie die rooie Series 2 nog niet thuis?
Die Rat XJ is ook een leuk ding volgens mij?
Multipla,...dat is zo,n auto waarover je wat bijzondere feiten moet horen voordat je hem kunt leren waarderen (buiten" lelijkste auto allertijden" wellicht ook Meest vernieuwend, out of the box, hoog, breed, imagodrager etc etc..
Maar ik ken dat verhaal niet helaas. Wil het wel graag horen hoor. (sommige dingen moet je leren waarderen:-))
Of is het gewoon een lekker tegendraads vervoermiddel?
DeXKRalweerindeaanbiedinghebbende
Multipla,...dat is zo,n auto waarover je wat bijzondere feiten moet horen voordat je hem kunt leren waarderen (buiten" lelijkste auto allertijden" wellicht ook Meest vernieuwend, out of the box, hoog, breed, imagodrager etc etc..
Maar ik ken dat verhaal niet helaas. Wil het wel graag horen hoor. (sommige dingen moet je leren waarderen:-))
Da's 't bakhuisje, past geen auto in!
Dat allemaal, natuurlijk.Rob XJ/XKR schreef: 03 feb 2018, 21:24 Hebbie die rooie Series 2 nog niet thuis?
Maar bovenal issie mooi, Italiaans en plakt aan de weg.
-
Dank je, dat is wat ik bedoelde inderdaad.
Beauty is in the eye... = Natuurlijk is ie mooi! (vanuit dat oogpunt kan ik er wel wat in zien misschien)
Al zou het alleen maar zijn omdat er een liefhebber voor is!
Heb de Multipla altijd een bijzondere auto gevonden, maar het het nooit aangedurfd (verguizen enzo:-), maar beetje stevig en onafhankelijk oordeel zou anders hebben geresulteerd wellicht..?)
Toch gaat dat ding in de geschiedenis boeken staan als meest baanbrekende auto van de...(welke periode ook al weer?)
Vanuit de klassieke beoordeling (mate van: Grace, Space and Pace) is het geen baanbreker denk ik:-) maar dat was erg 70's wellicht?
Enjoy!
Denietwelofmisschienvoordegeintochergerwillenmakende
Beauty is in the eye... = Natuurlijk is ie mooi! (vanuit dat oogpunt kan ik er wel wat in zien misschien)
Al zou het alleen maar zijn omdat er een liefhebber voor is!
Heb de Multipla altijd een bijzondere auto gevonden, maar het het nooit aangedurfd (verguizen enzo:-), maar beetje stevig en onafhankelijk oordeel zou anders hebben geresulteerd wellicht..?)
Toch gaat dat ding in de geschiedenis boeken staan als meest baanbrekende auto van de...(welke periode ook al weer?)
Vanuit de klassieke beoordeling (mate van: Grace, Space and Pace) is het geen baanbreker denk ik:-) maar dat was erg 70's wellicht?
Enjoy!
Denietwelofmisschienvoordegeintochergerwillenmakende
-
Heb je nu die XJ van MaB erbij gekocht?
Good busy you are! (das Nengels..)
- WilfredJaguar
- Contacteer:
Yes, you make something with.Good busy you are! (das Nengels..)
Zolang je hemeltje maar niet zakt
-
Ga je met de rode Series 2 naar British op 11 Maart?
Of is dat wat optimistisch?
(Ik wil eigenlijk met de rode 1971 Series 1, maar krijg daar nog geen positieve reacties op...(Wel platina ANWB lid, maar geen wegenwacht meer namelijk....))
Maar wie weet..?
Volgende week ofzo eerst de APK eens proberen.
Of is dat wat optimistisch?
(Ik wil eigenlijk met de rode 1971 Series 1, maar krijg daar nog geen positieve reacties op...(Wel platina ANWB lid, maar geen wegenwacht meer namelijk....))
Maar wie weet..?
Volgende week ofzo eerst de APK eens proberen.