Liefhebbers, adepten en regelrechte merkverdwaasden, luistert, of beter, leestert:
de JDCH is zeker de moeite waard. Het clubblad is ronduit schitterend, de paar regiomeetings die ik hier in Noord bijgewoond heb waren de moeite waard.
Het kwam eigenlijk nooit in mij op om lid te worden, tot Han mij attendeerde op de club en de Gazette, het clubblad.
Ook Werkman was vol lof, dus hup, ik lid, nu zo'n 2 jaar geleden denk ik.
Geen moment spijt van gehad, leuke club, leuke contacten opgedaan, Wolfrace velgen voor 'n XJ op de kop getikt bij de redacteur van de Gazette, daar alderhartelijkst ontvangen.
Kortom: bedenkt u niet als het u wat lijkt, pak dan gewoon door!
Dereclameman
Jaguar Club
Re: Jaguar Club
Ik ben nu ook al enkele maanden lid en al een paar mooie clubbladen mogen ontvangen. Verder zie ik wel waar ik aan ga deelnemen. Hun forum opkrikken zou een pluspunt zijn voor de JDCH.
Ik denk dat ik er al zo'n 40 jaar lid van ben en ik heb ook een gouden speld van ze gekregen. In het begin was het clubblad een beetje zielig propje papier, maar dat is sinds een aantal jaren eerste klas.
Nu de freule er niet meer is ga ik er wat vaker werk van maken. De Jaguar heb ik gisteren klaargemaakt voor het komende seizoen. Een maand of acht had hij niet meer gelopen en hij startte moeiteloos op LPG en dat is toch knap voor zo'n bijna 50 jaar oude knar.
Ik zie hem de hele dag staan vanuit de woonkamer en na 42 jaar vind ik het nog altijd een van de mooiste sedans ooit.
JDCH is een goede club, alleen dat forum van ze moet nodig in de revisie idd.
Nu de freule er niet meer is ga ik er wat vaker werk van maken. De Jaguar heb ik gisteren klaargemaakt voor het komende seizoen. Een maand of acht had hij niet meer gelopen en hij startte moeiteloos op LPG en dat is toch knap voor zo'n bijna 50 jaar oude knar.
Ik zie hem de hele dag staan vanuit de woonkamer en na 42 jaar vind ik het nog altijd een van de mooiste sedans ooit.
JDCH is een goede club, alleen dat forum van ze moet nodig in de revisie idd.

Deze foto werd gemaakt tijdens zo'n JDCH meeting met rit, ergens in Overijssel. Het knulletje dat achterin zit is nu 31 en de dame naast mij is de freule.
-
Ha mannen, kan niet anders dan aansluiten bij jullie mening: Prima club om lid van te zijn!
Het clubblad is van ongekende kwaliteit en de club heeft daarnaast leuke aktiviteiten.
Onderdelendag in Druten, ritten(al mag soms de gemiddelde snelheid dan wel iets omhoog
) en de cars en coffee meetings.
En ook al staan autoclubs bekend als ouderenclubs moet ik zeggen dat bij jaguarmeetings wij toch echt niet de enige 30ers/40ers zijn, leuk!
Het clubblad is van ongekende kwaliteit en de club heeft daarnaast leuke aktiviteiten.
Onderdelendag in Druten, ritten(al mag soms de gemiddelde snelheid dan wel iets omhoog
En ook al staan autoclubs bekend als ouderenclubs moet ik zeggen dat bij jaguarmeetings wij toch echt niet de enige 30ers/40ers zijn, leuk!