Dat was toch wel de grootste verrassing.
Een standaard R5GTT met een aftakkingsslangetje op de waste gate, met regelventiel in het dashboard, en je had ipv 125PK ineens wel 175 PK uit een 1400CC op 820KG (~ is lang geleden)
Uiteindelijk kwam het ding rennend tot een eind (vooral pingelend:-) en dan uiteindelijk blijkt het toch echt stuk...
Maar ook 10 jaar geleden was het al aan het stijgen dus voor aankoop bedrag weer weg gedaan (met het defect:-))
De Renault 5....GT turbo:-)
-
- Berichten: 67
- Lid geworden op: 08 dec 2017, 20:35
Ga naar
- Algemeen
- ↳ Klassiekers, weetjes en feitjes
- ↳ Meetings en agenda items
- ↳ Nieuws en Videos
- ↳ Garage en onderdelen bedrijven
- Merken A
- ↳ AC
- ↳ Alfa Romeo
- ↳ Aston Martin
- ↳ Audi
- ↳ Austin
- ↳ Austin-Healey
- Merken B
- ↳ Bentley
- ↳ BMW
- ↳ Bristol
- ↳ Bugatti
- ↳ Buick
- Merken C
- ↳ Cadillac
- ↳ Caterham
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Citroen
- Merken D
- ↳ Daf
- ↳ Daimler (Jaguar)
- ↳ Datsun
- ↳ Donkervoort
- Merken E
- ↳ Enfield
- ↳ Excalibur
- Merken F
- ↳ Ferrari
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- Merken G
- ↳ Ginetta
- Merken H
- ↳ Healey
- ↳ Holden
- ↳ Honda
- Merken I
- ↳ Innocenti
- Merken J
- ↳ Jaguar
- ↳ Jensen
- Merken K
- ↳ Kieft
- Merken L
- ↳ Lada
- ↳ Lagonda
- ↳ Lamborghini
- ↳ Lancia
- ↳ Leyland
- ↳ Lincoln
- ↳ Lotus
- Merken M
- ↳ Maserati
- ↳ Matra-Simca
- ↳ Mazda
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Mercury
- ↳ MG
- ↳ Mini
- ↳ Morgan
- ↳ Morris
- Merken N
- ↳ Nash
- ↳ Noble
- Merken O
- ↳ Oldsmobile
- ↳ Opel
- Merken P
- ↳ Packard
- ↳ Panhard
- ↳ Panther
- ↳ Peugeot
- ↳ Plymouth
- ↳ Pontiac
- ↳ Porsche
- Merken R
- ↳ Reliant
- ↳ Renault
- ↳ Riley
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Rover
- Merken S
- ↳ Saab
- ↳ Simca
- ↳ Skoda
- ↳ Studebaker
- ↳ Subaru
- ↳ Sunbeam
- ↳ Suzuki
- Merken T
- ↳ Talbot
- ↳ Toyota
- ↳ Trabant
- ↳ Triumph
- ↳ TVR
- Merken U
- ↳ Unipower
- Merken V
- ↳ Vanden Plas
- ↳ Vauxhall
- ↳ Volkswagen
- ↳ Volvo
- Merken W
- ↳ Willys
- ↳ Wolseley
- Merken Z
- ↳ Zagato
- Klassieke Motoren
- ↳ Klassieke Motoren